Kdo by dnes věřil bulváru? Tak proč je nejčtenější? Protože jitří emoce, ale naše city nechává v klidu.

Naopak dobrá reklama neškádlí emoce, ale city. A o to právě v komunikaci jde! Věříte tomu? My ano, už 25 let.

GRAFIKA

„Umělec

je pán a tvůrce,
ale zároveň nejponíženější
sluha své fantazie.“

Ernst L. Kirchner / německý malíř, sochař, rytec a grafik, 1880–1938

?

Příběh značky a produktů GUAa je z hlediska komunikace jak vystřižený z učebnice marketingu. Na začátku nosný nápad, šikovní odborníci na výrobu, ale jak zajistit odbyt, jak se vymezit vůči konkurenci, jak oslovit zákazníky?

Tím, že GUAa postupně rozšířilo portfolio svých výrobků od bezchlórové bazénové chemie až třeba po dezinfekční prostředky k odstranění zápachu, bylo zásadní nabídku produktů zpřehlednit, zjednodušit, vytvořit jednotný grafický systém. Pro to jsme zvolili primitivní jazyk piktogramů a výrazných barev.