Kdo by dnes věřil bulváru? Tak proč je nejčtenější? Protože jitří emoce, ale naše city nechává v klidu.

Naopak dobrá reklama neškádlí emoce, ale city. A o to právě v komunikaci jde! Věříte tomu? My ano, už 25 let.

GRAFIKA

„Umělec

je pán a tvůrce,
ale zároveň nejponíženější
sluha své fantazie.“

Ernst L. Kirchner / německý malíř, sochař, rytec a grafik, 1880–1938

?

Značku Templářské sklepy Čejkovice jsme bez přehánění vytáhli z „propadliště dějin“. Aby se v tak silné konkurenci dokázala prosadit na trhu, bylo nutné dát jí silný příběh. Protože působení řádu Templářských rytířů v Čejkovicích stojí na reálných základech, měli jsme z čeho vyjít. Tajemný háv středověkého rytířského řádu se náramně hodil do souvislostí s rozsáhlými vinnými sklepy v Čejkovicích, které nerozlučně patří ke značce TSČ a spolu s historií a tradicí pěstování vína v této oblasti tvoří jedinečnou atmosféru, genius loci.

Ze ztrátové firmy se nám podařilo dostat vinařství do pozice „dvojky“ na českém trhu, kde se držela po několik let. Jak? Vytvořením silného loga a nezaměnitelného vizuálního stylu včetně obalového designu, produktových řad a především jednotným koncepčním marketingem.