Kdo by dnes věřil bulváru? Tak proč je nejčtenější? Protože jitří emoce, ale naše city nechává v klidu.

Naopak dobrá reklama neškádlí emoce, ale city. A o to právě v komunikaci jde! Věříte tomu? My ano, už 25 let.

GRAFIKA

„Umělec

je pán a tvůrce,
ale zároveň nejponíženější
sluha své fantazie.“

Ernst L. Kirchner / německý malíř, sochař, rytec a grafik, 1880–1938

?

Víno s příchutí historie, Tradice, čest a rytířství – to je leitmotiv Vinařství pánů z Lipé. Ve svých vínech navazuje na několikasetletou tradici vinohradnictví ve Slovácké vinařské oblasti a snaží se tak ctít odkaz předků. Vinařství začal majitel budovat pěkně od počátku, víno od vína, tzv. od „čistého stolu“.

Naším úkolem bylo nejdříve vytvořit logotyp a jednotný vizuální styl. Inspirace vzešla z erbu rodu pánů z Lipé. Pro vizuál se jednoznačně nabízela středověká rytířská tematika syrového zpracování. Pak následovala tvorba etiket pro jednotlivé řady vín roztříděné podle kvality a ceny.