Kdo by dnes věřil bulváru? Tak proč je nejčtenější? Protože jitří emoce, ale naše city nechává v klidu.

Naopak dobrá reklama neškádlí emoce, ale city. A o to právě v komunikaci jde! Věříte tomu? My ano, už 25 let.

jak?

vystoupit z řady,
zaujmout, přesvědčit

!

Reklama na Tampax je tak sugestivní,
že jsem si je chtěl koupit taky.

/ zdroj: citaty.net, autor: Jiří Picek /

Kdo jsme?

Jsme etablovaná česká komunikační agentura, zaměřená na marketing, PR a reklamní servis klientům.

Soustředíme se na tvorbu a zpracování kreativních řešení komunikace, marketingové strategie, design a realizaci všech složek marketingového mixu.

Projekty, které navrhujeme a realizujeme, stavíme na trendech v oblasti mediální komunikace, nových technologiích a efektivní kreativitě.

V čem jsme jiní?

V ničem. Jsme stejně efektivní jako ostatní prestižní reklamní agentury.

Nabízíme vlastní řešení.

Nemáme patent na úspěch, ale víme, že projekty,
které navrhujeme, přináší klientům reálné možnosti
pro efektivitu a ziskovost.